Blogiküsitluse tagasiside 2014

Tere! Teen täna väikse kokkuvõtte, mis sai Turismiblogi küsitlusest 2014. Koolitööna on selle statistika analüüsimine endiselt käsil, aga üldised kokkuvõtted saan juba ära teha. Siit postitusest saate teada, kes vastas, mida vastati ja mida siit blogist oodata võib.

* Küsitlusele vastas 44 inimest (vastamise periood 18. — 23. märts).

* 75% vastajatest olid vanuses 19-25, ülejäänud 25% jagunesid teiste vanuste vahel.

* Väga laias laastus ütleks, et võrdselt oli nii keskharidusega, kutseharidusega kui kõrgharidusega vastajaid.

* Kõige rohkem vastajaid oli turismiõpilaste seas, aga kohe järgnesid neile reisihuvilised ja lihtsalt huvilised.

* Umbes pooled vastajatest ei olnud blogi varem külastanud, ülejäänud poole moodustasid need, kes olid blogi külastanud mõningad korrad või rohkemgi. See tähendab, et blogil võib olla juba umbes 20 lugejat. Naeratan.

* Suuremale osale vastajatest blogi kujundus meeldis, paarile üksikule meeldis väga ja paarile jälle mitte nii väga.

* Kõik peale ühe inimese nõustusid, et blogi ülesehitus on arusaadav ja loogiline. Selle üle on mul muidugi väga hea meel, sest mulle endale tundus, et see jääb segaseks ja tahaksin, et saaks postituste ajalugu täpsemalt vaadata.

* Kõige kõrgema huvitatavuse indeksiga teemade TOP 3:

  1. Nõuanded reisimiseks
  2. Reisilood
  3. Sihtkohatutvustused

* Enim meeldinud postituste/teemade TOP 3:

  1. Kreeka reisi postitused (vastajate vaieldamatu lemmik)
  2. Üldiselt sihtkohtade tutvustused ja reisilood, sealhulgas Itaalia ja Horvaatia.
  3. TÜ Pärnu kolledžit tutvustav postitus.

* Ja nüüd siis kõige huvitavamast poolest. Millest võiks edaspidi kirjutada?

Päris paljud ei osanud välja tuua täpseid teemasid, millest võiks kirjutada, kuid soovitati jätkata samas vaimus. Kõige suurem huvi tundus olevat ikkagi igasuguste sihtkohtade tutvustuste ja reisikirjade vastu, sealhulgas ka eksootilisemate paikade vastu nagu Mehhiko, Tai, India ookeani saarestikud ja Madagaskar. Veel sooviti lugeda: Szumovost (koht Poolas), huvitavatest juhtumistest reisidel, rahvaste võrdlusest, beebiga reisimisest, teemaõhtutest, turismiarendusest, huvitavatest siseturismi leidudest, minu turismikogemustest, turismiäri raskustest, odavatest hotellidest ja hostelitest, couch-surfing´ust, üldse low-budget reisimisest. Tunti ka huvi, mida on turismiharidus mulle seoses reisimisega juurde andnud. Üks naljavastaja arvas muuhulgas, et võiks kajastada ka homset ilma ja spordiülekandeid. — Mul on kõikide nende pakkumiste üle tohutult hea meel (mis siis, et see teeb mu nimekirja, millest kirjutada tahan, veel-veel pikemaks). Osadest teemadest ma ei ole muidugi just kuigi kompetentne kirjutama, aga ma proovin iga mainitud teemat vähemalt kuidagigi käsitleda.

Üks vastaja andis muide märku sellest, et tegelikult on kõik ühtlaselt igav ja tavaline. Mul on väga kahju, et mu blogi ei ole maailma kõige lahedam, aga ma ausalt püüan seda teha huvitavalt ja mitmekesiselt ja ikka nii, et see oleks ka minulik. Kusjuures, minu blogi on tegelikult Eestis üsna ainulaadne —  andke teada kui leiate mõne teise füüsilise isiku turismiblogi (mitte reisiblogi).

Lähiajal on mul plaanis kirjutada bussireiside omapärast ja üldse bussireisidest kui minu lemmikutest. Suvekuudel saate lugeda minu praktikamuljeid Hispaania hotellist ja sügisel loodetavasti veel ühe suure riigi avastamisest. See vist läheb peaaegu sellise küsitlusest välja tulnud sooviteema alla nagu “Getteri vallatud seiklused laias maailmas”.

Osad märkisid ära ka selle, et nad ootaksid tihedamaid postitusi. Sellega olen täiesti nõus. Kui ma tean, et on lugejaid, kes mu postitusi ootavad, siis ma kindlasti kirjutan rohkem. Ma proovin teha iga nädal ühe postituse.

Suuuuuuuur (ehk siis see kõige suurem) aitäh kõikidele vastajatele! Minu blogi külastatavus tõusis kohe mitusada protsenti. Ma loodan, et igaüks leidis kasvõi ühe mõnusa mõtte või väiksegi elamuse siit lehelt. 

Posted on 6. apr. 2014, in Üldist and tagged . Bookmark the permalink. Lisa kommentaar.

Lisa kommentaar

elust......ja seiklustest!

KUI TURISMIGA SEONDUV ERUTAB MEELI

Igal pool ja mujal...

KUI TURISMIGA SEONDUV ERUTAB MEELI

Wellness and Spa Service Design and Management Blog

KUI TURISMIGA SEONDUV ERUTAB MEELI

Valid turismi, saad töö, puhkuse ja hobi!

Tartu Kutsehariduskeskuse turismiosakonna blogi

estoniancupoftea

- tassike Eestit -

Reisimuljeid

KUI TURISMIGA SEONDUV ERUTAB MEELI

meie seiklused Hiinas

KUI TURISMIGA SEONDUV ERUTAB MEELI

DagnEspaña

KUI TURISMIGA SEONDUV ERUTAB MEELI

Wandering Desk

Travel, productivity and general mucking about

From Tartu with Love.

KUI TURISMIGA SEONDUV ERUTAB MEELI

Nomadic Matt's Travel Site

KUI TURISMIGA SEONDUV ERUTAB MEELI

Adventurous Kate

KUI TURISMIGA SEONDUV ERUTAB MEELI

A Luxury Travel Blog

KUI TURISMIGA SEONDUV ERUTAB MEELI

SEIKLEJATE VENNASKOND

KUI TURISMIGA SEONDUV ERUTAB MEELI

Minu Tšehhi | My Czech

To get yourself a new life you've got to give the other one away

Blogilogi

KUI TURISMIGA SEONDUV ERUTAB MEELI

Welcome to my Narnia

KUI TURISMIGA SEONDUV ERUTAB MEELI

Wayfaring Student

Travel, Write, Live

Minu hetked ...

KUI TURISMIGA SEONDUV ERUTAB MEELI

Kuidas elad Sardiinia?

KUI TURISMIGA SEONDUV ERUTAB MEELI

Poolaastak Poolas

KUI TURISMIGA SEONDUV ERUTAB MEELI

Pura vida in Costa Rica

KUI TURISMIGA SEONDUV ERUTAB MEELI

I, Lesotho

KUI TURISMIGA SEONDUV ERUTAB MEELI

Vabatahtlikuna Hispaanias

KUI TURISMIGA SEONDUV ERUTAB MEELI

Silvia Volmar

KUI TURISMIGA SEONDUV ERUTAB MEELI

Meie reisijutud

KUI TURISMIGA SEONDUV ERUTAB MEELI

MaryG the Knitter

KUI TURISMIGA SEONDUV ERUTAB MEELI

Estravel

KUI TURISMIGA SEONDUV ERUTAB MEELI

Taisto Reisid blogi

KUI TURISMIGA SEONDUV ERUTAB MEELI